גלריה ברבור הפסיקה את פעילותה

לאחר עשר שנות פעילות, הגלריה הקהילתית ״ברבור״ הפועלת במרכז ירושלים הפסיקה את פעילות ועומדת בפני סכנת סגירה. מפעילי הגלריה מאשה זוסמן, אבי סבח, ינאי סגל ודניס משקביץ, התבשרו לפני שלושה חודשים כי מאחר ומעון הילדים השכונתי זקוק לשיפוץ, הוחלט לסגור את הגלריה ולהעביר את המבנה לילדי הגן. לאחר הליך גישור מול נציגי המנהל הקהילתי המטפל […]

לאחר עשר שנות פעילות, הגלריה הקהילתית ״ברבור״ הפועלת במרכז ירושלים הפסיקה את פעילות ועומדת בפני סכנת סגירה.

מפעילי הגלריה מאשה זוסמן, אבי סבח, ינאי סגל ודניס משקביץ, התבשרו לפני שלושה חודשים כי מאחר ומעון הילדים השכונתי זקוק לשיפוץ, הוחלט לסגור את הגלריה ולהעביר את המבנה לילדי הגן. לאחר הליך גישור מול נציגי המנהל הקהילתי המטפל במבנה ועיריית ירושלים, הוסכם כי הגלריה תפונה למקלט סמוך למשך שלושת חודשי השיפוץ. לפני שלושה שבועות פונתה הגלריה, אולם לאחר המעבר הסתבר שהמקלט עמוס בציוד, מוזנח, לא נגיש ולא מתאים לפעילות הגלריה, הכוללת, מלבד הצגת תערוכות, גם פעילויות קהילתיות כמו סדנאות ציור לקשישי השכונה, שאינם יכולים לרדת במדרגות המובילות למקום.

במכתב שנשלח היום (שלישי) ע״י צוות הגלריה, מסופר על הקשיים ועל ביטול התערוכות המתוכננות לזמן הקרוב. נכון לעכשיו הגלריה אינה פעילה כלל, אולם צוות המקום מבקש לשמור על אופטימיות ולחפש פיתרונות נוספים לבעיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *