צמצום סיקור האמנות בעיתון הארץ

במסגרת הקיצוצים הנערכים בימים אלה בעיתון "הארץ" יצומצם סיקור האמנות בצורה משמעותית. בנוסף לעזיבתה של מבקרת האמנות הוותיקה סמדר שפי עזבה גם כתבת האמנות קמיע סמית את תפקידה, וכעת סיקור התחום נותר באחריותן של הכתבת אלי ערמון אזולאי והמבקרת גליה יהב בלבד. עקב הקיצוץ במספרי העמודים המודפסים ובמצבת כוח האדם קוצץ מספר הביקורות המתפרסמות בעיתון […]

במסגרת הקיצוצים הנערכים בימים אלה בעיתון "הארץ" יצומצם סיקור האמנות בצורה משמעותית. בנוסף לעזיבתה של מבקרת האמנות הוותיקה סמדר שפי עזבה גם כתבת האמנות קמיע סמית את תפקידה, וכעת סיקור התחום נותר באחריותן של הכתבת אלי ערמון אזולאי והמבקרת גליה יהב בלבד.

עקב הקיצוץ במספרי העמודים המודפסים ובמצבת כוח האדם קוצץ מספר הביקורות המתפרסמות בעיתון בחצי, מדור הראיונות "ביקור סטודיו" שהתפרסם מדי שבוע בשלוש השנים האחרונות יפסיק להתפרסם בסוף החודש, וכמוהו גם הטור השבועי "לראות ולהיראות". מדור "התנועה האמנותית" המסקר חדשות בתחום לא יפורסם יותר במתכונת זו, וידיעות חשובות ביותר יועברו למדור חדשות התרבות הכללי המתפרסם מדי יום בגלריה. מדור "תערוכות נפתחות" המתפרסם מדי יום ה' ומסקר את פתיחת התערוכות השבועיות יצומצם ויסקר מעתה אך ורק תערוכות שיפתחו במהלך הסוף שבוע, כלומר ימים ה-ש (כולל). פתיחות שיתקיימו בימים א'-ד' ישובצו כהמלצה ביום פתיחתן בעמוד האחורי של מוסף גלריה.

11 תגובות על צמצום סיקור האמנות בעיתון הארץ

    אני חושב שזה לא נורא (מעניין)

    ממש לא נורא ביטול שני המדורים המכורים מראש של ביקור סטודיו ושל לראות ולהיראות. ביקור סטודיו הסריח מבחירות של חברים של הכותבת ושל הצלם של המדור ולראות ולהיראות פשוט יבש רדוד, מעולם לא הבנתי איך אנשים הסכימו בכלל להופיע במדור.חבל שאין כח חדש מקצועי\ גליה כותבת מעניין אבל גליה ואלי לא נקיות מכתיבה על חברים ומפרגון לחברים שלהןוקטילת כל מי שאינו חבר שלהן.

    נכון מאוד רק על החברים שלהן, גליה וגם אלי לא מעניינות בכתיבתן אלי שטחית ומשעממת, גליה מתחרבשת בנושאים שאינם רלוונטיים כל כך לכתבות הפלצניות שלה, ומלאה בעצמה. פשוט נמאסתן.
    המערכת צריכה למצוא כתבים צנועים והוגנים.

    עוד נתגעגע להחזיק עיתון ביד

    זה נורא. זה עצוב. אלה פני מדינת ישראל עוכרת אנשי התרבות בה.
    כל שנותר לנו הוא ערב רב. ערב רב – אתם כל מה שיש על אמנות! תיכף הכל יתנדף ברוח.

    כחובב אמנות-חובבן-וכמנוי על הארץ אני חש שזה ירחיק אותי משדה האמנות בארץ.העיתון הזה שימש כמתווך לאמנות מכל התחומים אך הוא הולך ומצטמצם פשוטו כמשמעו.

    רק לטובה.הכתיבה הרבה על אמנות היתה ניפוח מלאכותי.יותר מידי עיסוק בבלה,בלה. ומה עם עוזי צור,?גם הוא נעלם

    לא לטובה בכלל, כל יש מקום לכתיבה אז ניתן לבקרה ולנסות לשפרה ולהעמיק את השיח, ככה המילים מצטמצמות וגם כך המחשבה…

    אוקיי,אבל מה עם עוזי?

    חבל מאד, כתיבה על אמנות יכולה תמיד להשתפר, צמצום והחסרה מפחיתים חשיפה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *