מה מסתירים במוזיאון ת"א?

עיריית ת"א-יפו והנהלת מוזיאון ת"א מתעלמות מדרישת איגוד האמנים הפלסטיים לקבלת מסמכים הנוגעים להתנהלות המוזיאון, תוך עבירה על חוק חופש המידע. כך נכתב אתמול בהודעה שפרסם האיגוד חודשיים לאחר דרישת המסמכים, שנשלחה באמצעות בא כוחו של האיגוד עו"ד גיא אבידן ב-12 בספטמבר. בהודעת האיגוד נכתב כי "אנו מביאים לידיעתכם, שדרישתנו מהנהלת מוזיאון תל אביב מיום […]

עיריית ת"א-יפו והנהלת מוזיאון ת"א מתעלמות מדרישת איגוד האמנים הפלסטיים לקבלת מסמכים הנוגעים להתנהלות המוזיאון, תוך עבירה על חוק חופש המידע. כך נכתב אתמול בהודעה שפרסם האיגוד חודשיים לאחר דרישת המסמכים, שנשלחה באמצעות בא כוחו של האיגוד עו"ד גיא אבידן ב-12 בספטמבר. בהודעת האיגוד נכתב כי "אנו מביאים לידיעתכם, שדרישתנו מהנהלת מוזיאון תל אביב מיום 12 בספטמבר 2011  לקבלת מסמכים, בהתאם לחוק חופש המידע נענתה בשתיקה רועמת. על פי הוראת החוק עליהם היה להשיב תוך 30 יום. מאחר והזמן הנדרש עבר (בניכוי תקופת החגים), אנו מבקשים להביא לידיעת הציבור שאף אחד מהמכותבים לא השיב לדרישתנו החוקית. שתיקתו של המוזיאון מהווה המשך לאסטרטגיה של התעלמות מוחלטת מהטענות החמורות שהובעו במחאות, בהפגנות ובמכתב עליו חתומים מאות אנשי אמנות".
ההודעה הסתיימה בשאלה "מה מסתירה הנהלת המוזיאון מהציבור"?
איגוד האמנים שוקל את האמצעים העומדים לרשותו בנדון.

ממוזיאון ת"א נמסר בתגובה כי הפנייה לא נעשתה למוזיאון אלא לעיריית ת"א-יפו. העירייה לא השיבה לבקשת התגובה.

3 תגובות על מה מסתירים במוזיאון ת"א?

    אמנים ואמניות יקרים. אנחנו מאד מעריכים את העבודה שלכם ואת המסירות לעשיית אמנות. הציורים, הפסלים והצילומים, או מה שזה לא יהיה שאתם עושים, זה מאד מאד יפה, ואנו מצפים שתמשיכו בעבודכם היפה.
    אך בכל לשון של בקשה – אנא מכם הפסיקו להטריד אותנו בבעיותיכם הקטנות והקנטרניות. אנו נותנים לכם במה להציג את העבודות שלכם, שאחרת היו מוצגות בעיקר על המקרר של אמא שלכם. תגידו תודה. אנחנו, לעומתכם, אנשים רציניים מאד, ואנו עסוקים בעשיית כסף – אותו מושג חמקמק שאתם לא ממש מבינים בו, וגם לא זקוקים לו במיוחד אם יש לכם את הפנאי לעשות אמנות.
    שמענו את דרישותיכם והדברים נגעו לליבנו. נעשה כמיטב יכולתנו לתת לכם החזיר נסיעות על הביקורים במוזיאון, ואולי אפילו נזמין אתכם לפתיחות באגף החדש. אבל אם גם כל זה לא מספיק לכם, אנו מציעים שתמצאו עבודה אחרת ותניחו לנו לנפשנו. אכלו לי שתו לי עשו לי. אחרי שתתרמו מליון שקל למוזיאון, נשמע בשמחה את מה שיש לכם לומר. כל עוד זה לא המצב, עם האידיאלים שלכם לא נצליח לקיים את המוסד.

    גליה היקרה
    למה לך לבנות בניינים במיליונים כדי להציג בה קרנפים
    עדיף כבר לחלק לנתינים מקררי אמנות ובכל בית תהיה אמנות
    לכי תעשי כסף, תנגבי איתו, תתעטפי בו ותסתירי איתו גם את הכיבוש

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *