מענק סנדברג למחקר ו/או פיתוח לשנת 2024 – עיצוב ואדריכלות

מענק סנדברג למחקר ופיתוח בסך 10,000 ₪ מוענק מדי שנתיים על־ידי המחלקה לעיצוב ואדריכלות במוזיאון ישראל, ירושלים, להצעות מחקר בתחומי העיצוב והאדריכלות. השנה אנו מזמינים להגיש הצעות שבוחנות את אופן ההתגייסות – תאורטית או מעשית – של תחומי העיצוב והאדריכלות למרחבי פעולה שעניינם שיקום, הנצחה וזיכרון. המחקר יכול להתרחב למכלול יחסי "אדם-קהילה" בהקשר של משברים […]

מענק סנדברג למחקר ופיתוח בסך 10,000 ₪ מוענק מדי שנתיים על־ידי המחלקה לעיצוב ואדריכלות במוזיאון ישראל, ירושלים, להצעות מחקר בתחומי העיצוב והאדריכלות.

השנה אנו מזמינים להגיש הצעות שבוחנות את אופן ההתגייסות – תאורטית או מעשית – של תחומי העיצוב והאדריכלות למרחבי פעולה שעניינם שיקום, הנצחה וזיכרון. המחקר יכול להתרחב למכלול יחסי "אדם-קהילה" בהקשר של משברים ושל אופן ההתמודדות איתם ברמה הפרטית, הקהילתית והלאומית.

ההצעות יחולו על מחקרים עתידיים בלבד. רשאים להגיש: מעצבים ואדריכלים מכל התחומים. מבין ההצעות שיוגשו תבחר ועדת השיפוט כמה מועמדים, ואלה יוזמנו לריאיון אישי לשם הצגת הצעתם (במצגת). עם סיום הראיונות ייבחר הזוכה. הוועדה רשאית לבחור יותר מזוכה אחד ולחלק את המענק בין הזוכים.

 

לוח זמנים:

המועד האחרון להגשה: 10 בנובמבר 2024

ראיונות ובחירת הזוכה או הזוכים: סוף נובמבר – תחילת דצמבר 2022

 

אופן ההגשה:

הצעת המחקר תוגש בקובץ PDF אחד שיכלול את פרטי המגיש, מהות המחקר ומטרותיו (עד 250 מילים), לוח־זמנים להשלמת המחקר במהלך שנת 2025 והצעות לאופן הצגתו (מאמר, יום עיון, מאגר נתונים וכו'). בסוף המסמך יצורפו קורות־חיים.

שם הקובץ יהיה שם משפחתו ואחריו שמו הפרטי של המגיש באנגלית (last name_first name.pdf).

כתובת למשלוח: designim@imj.org.il

(לציין בנושא "מענק סנדברג 2024 – שם ומשפחה")

 

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *