קול קורא לעבודת אמנות בדימוי מוקרן במוזיאון העיר, תל-אביב

מוזיאון העיר תל אביב-יפו מזמין אמניות ואמנים להגיש הצעה לעבודה בהקשר של מאבק או מחאה עכשוויים שתוקרן במוזיאון. העבודה שתיבחר תוצג למשך ארבעה חודשים. תשלום שכר אמן בהתאם לתעריף איגוד האמנים.

תל אביב-יפו ידועה כזירת אירועי מחאה והפגנות בתחומים שונים, עוד מימיה הראשונים טרם קום המדינה. העיר מאפשרת מרחב ליברלי פלורליסטי לחשיבה ביקורתית וסולידריות, מרחב של תיקון עבור הציבור הישראלי. 

במוזיאון העיר תל אביב-יפו הממוקם בכיכר ביאליק מתחלפת מדי שנה תערוכת אמנות בנושא אקטואלי, ותערוכת קבע בוחנת את התפתחות העיר ואופייה מתחילת יפו המודרנית ועד היום. פרק משמעותי בתצוגת הקבע מוקדש לחשיבותה של החברה האזרחית ולכוחה להשפיע. ליכולתה לבטא קולות שונים, ליצור קהילה ולהדהד ערכים של חופש, סובלנות, רבגוניות ויזמות, החיוניים לבניית החברה בישראל.

קיר נרחב בתערוכה מוקדש למחאות השונות בהיסטוריה של העיר, שהובילו מאבקים למען פרנסה והזכות לדיור, האקלים, המרחב והסביבה, נלחמו בגזענות, באפליה, בהדרה ובאלימות ועסקו בסוגיות של לאום, שפה וזהות, מלחמה ושלום. בתוך הפרספקטיבה ההיסטורית נבקש לתת קול להווה ולעסוק בסוגיות עכשוויות.

את ההצעה יש לשלוח בקובץ PDF הכולל תיאור מילולי בצירוף דימויים רלוונטיים או קישור, קו"ח ותיק עבודות. למייל:  yossifon_h@mail.tel-aviv.gov.il

מועד אחרון להגשת העבודות:  31.10.24

לפרטים נוספים: אתר עיריית תל אביב- יפו: https://bit.ly/3WO2h3I

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *