קול קורא מטעם זומו לעבודה מבוססת קהילה בשער הנגב

זומו שער הנגב יוקם ויוצג בשער הנגב בדצמבר 2024 והוא יבקש ליצור מרחב אמנותי שבו אפשר יהיה להרהר, להדהד, לשתף ולגעת בתהליכים הבלתי נתפסים שעוברים על האזור מאז ה-7 באוקטובר. התערוכה שתוצג לאורך חודש תבקש להציע נקודות מפגש אמנותיות ותרבותיות בין קהילות מקומיות, תושבים מפונים וחוזרים ומבקרים שיגיעו מקרוב ומרחוק.

זה עומד להיות זומו רגיש במיוחד ולכן אנחנו מחפשים: אמנים ואמניות (אפשר גם קבוצות וקולקטיבים) שכבר צברו ניסיון רב בעבודה עם קהילות. אמניות ואמנים שכבר התנסו ביצירת עבודות אמנות ממבוססת קהילה, שבהן הסיפור הקהילתי נוכח ומורגש. אמנים ואמניות שיש להם רצון ועניין מיוחד לעבוד עם הקהילות של שער הנגב. אמניות ואמנים שמרגישים שיש להם יכולת להתמודד עם האתגרים והמורכבויות של השנה האחרונה. אמנים ואמניות שיש להם זמינות להתמסרות מלאה לקהילות ולתוצר האמנותי.

הפרויקט יחבר בין אמן או אמנית לקבוצה קהילתית מסויימת בשער הנגב בתיאום עם האמנ.ית, יוצאים למחקר משותף שמתוכו יווצרו עבודות האמנות שיוצגו בתערוכה. מעניקים ליווי מקצועי ליוצר ולקהילות שיקחו חלק בתהליך היצירה. בונים יחד אמון, יוצרים קשרים ותווים רשת של שיתוף פעולה רוחבי עם צוות זומו ועם הקהילות המקומיות החל ממחצית אוגוסט ועד ראשית דצמבר.

תאריך אחרון להגשה: 15.08.2024
פרטים נוספים ומייל לשאלות אפשר למצוא כאן.

1 תגובות על “קול קורא מטעם זומו לעבודה מבוססת קהילה בשער הנגב”

    למה כבר ניסגרה תקופת ההגשה ??….בבקשה תנו עד סוף החודש.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *