פרס "עדות מקומית" לצלם "הארץ" דניאל בר און

בר און זכה בפרס על תצלום המתעד הפגנה בעקבות אירועי המשט מול שגרירות תורכיה ברחוב הירקון, תל-אביב. תצלומי המתמודדים השונים מוצגים בימים אלה בתערוכה "עדות מקומית" במוזיאון ארץ ישראל (אוצרת: גליה גור זאב). מנימוקי חבר השופטים: "תמונתו של דניאל בראון מעבירה במסגרת מתומצתת רצף סמלים המתכתבים עם המציאות היהודית והישראלית. הנפות ידיים נוקשות, דגל המדינה מונף […]

בר און זכה בפרס על תצלום המתעד הפגנה בעקבות אירועי המשט מול שגרירות תורכיה ברחוב הירקון, תל-אביב. תצלומי המתמודדים השונים מוצגים בימים אלה בתערוכה "עדות מקומית" במוזיאון ארץ ישראל (אוצרת: גליה גור זאב).
מנימוקי חבר השופטים: "תמונתו של דניאל בראון מעבירה במסגרת מתומצתת רצף סמלים המתכתבים עם המציאות היהודית והישראלית. הנפות ידיים נוקשות, דגל המדינה מונף מוכה אור סנוורים, מגן דוד מקועקע על זרוע מונפת של מפגין, כל אלו מעגנים בתמונה אחת את אובדן הדרך בעקבות המשט לעזה תוצאותיו והשלכותיו הלאומניות".

בקטגוריית הסדרות זכה צלם "כלכליסט" עמית שעל, על תיעוד מסע ברחבי הארץ בעקבות תצלומים ישנים בשחור לבן, שצולמו בין השנים 1929 ל-1979.

דניאל בר און - התצלום הזוכה

דניאל בר און - התצלום הזוכה

5 תגובות על פרס "עדות מקומית" לצלם "הארץ" דניאל בר און

    " אובדן הדרך בעקבות המשט לעזה תוצאותיו והשלכותיו הלאומניות " – חבורת טרוריסטים רוצחים שמוקצים בכל מקום בעולם שלחה משט לסייע לאחד הממשלים המרושעים והחשוכים במזרח התיכון! מה בדיוק ציפיתם שישראל תעשה?! אתם התחרפנתם לגמרי?

    אני חושב שדעתכם השתבשה לחלוטין. כמות הארס שאתם יורקים על הציבור הישראלי שוחר השלום ולמוד הסבל לא הייתה מביישת את כל הקוברות שבעולם. חבל, אתם מורידים את האמנות לזנות כדי לקדם את האג'נדות הפוליטיות ההזויות שלכם. מקומם, מכעיס, מעליב, מעציב. חבל.

    לרגע חשבתי שזה ברצינות- הפרס הראשון לצילום הפרודי הזה וגיבוב המילים ההזוי של חבר השופטים. כמעט עבדו עלי.
    מי אמר שבארץ אין סטירה טובה?!

    להזכירכם, הנהגת החמאס אחראית לטבח של מאות אזרחים בפיגועי תופת ברחבי ישראל.
    המצור עליהם מוצדק וההשתלטות על ספינת המחבלים מוצדקת.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *