לא רק יין זול, ה-7.10.2010 המלצות השבוע של הדס רשף

יומולדת 28. וכמה נחמד יהיה להסתובב היום בפתיחות וללגום יין זול בין אנשים אהובים ומוכשרים כל כך אחרי הפוגת החגים. היום, יום חמישי ה- 7.10.2010, כט בתשרי תש"ע. כבר חמש שנים שאסי משולם חי ונושם את עולמו של רועכם, ובשנה שעברה, או יותר נכון ב-9.9.9, הוא גם ייסד את מסדר הטומעה. הערב נפתחת בג'ולי אמ […]

יומולדת 28.

וכמה נחמד יהיה להסתובב היום בפתיחות וללגום יין זול בין אנשים אהובים ומוכשרים כל כך אחרי הפוגת החגים.

מסיבות טומעה סוערות הערב בגלריה ג'ולי אמ

מסיבות טומעה סוערות הערב בגלריה ג'ולי אמ

היום, יום חמישי ה- 7.10.2010, כט בתשרי תש"ע.

כבר חמש שנים שאסי משולם חי ונושם את עולמו של רועכם, ובשנה שעברה, או יותר נכון ב-9.9.9, הוא גם ייסד את מסדר הטומעה. הערב נפתחת בג'ולי אמ התערוכה 'לקסיקון העיקרים', שם יציג את אביזרי הקדושה של המסדר, טקסטים עתיקים ועוד. קצת מצער שהתערוכה לא נפתחת ב-10.10.10, אבל אנחנו נתייחס לזה כאילו שכן. פייסבוק.

רחל קיני פותחת תערוכת יחיד ראשונה בגלריה רוזנפלד, תחת הכותרת 'ההד גר שם מאז'. קיני ידועה בציורי נייר מימיים ששובים את לב הצופים, ויחד עם המאורע הגדול, בואו נריע בקול. פייסבוק.

קיני חוגגת תערוכת יחיד ראשונה בג.רוזנפלד

קיני חוגגת תערוכת יחיד ראשונה בג.רוזנפלד

רועי יריב פותח גם הוא תערוכת יחיד. בגלריה השיתופית פי8 הוא יציג את ציוריו הגאומטריים והאמורפיים גדולי המימדים. כיוון שאנשי הגלריה באמת יודעים לחגוג, הם הביאו את להקת Plane B להעלות את רמת השמחה. פייסבוק.

גלריה דיאנאיי שינתה את פניה, חבריה ושמה, ומהיום נקרא לה בצהלה 'גלריה אינדי'. את התערוכה שתחשוף את אמני הקבוצה החדשה (דניאלה הורבין, דנה לנדאו, עמרי שפירא, שגית זלוף-נמיר, אורית ברתיני-שביט, מעין אורן, אסף גאם הכהן, איה ניצן, אילן כרמי ורונית פורת), אצרה יהודית מצקל. התערוכה 'טריטוריה מרחבית' תציג עבודות העוסקות במרחב האישי, הפרטי, הלאומי. פייסבוק.

תמר הרפז חותמת את תערוכתה בגלרית המדרשה בלא פחות מערב אימה אמריקאי בו תמצאו את עודד וולקשטיין שיקריא מתרגומיו של א.א פו, מוטי ברכר במופע סטנד-אפ מהגיהינום ו"עבודות עפר" עם אדם שפלן במופע קאברים לדולי פארטון. פייסבוק. (החל מ-21:00).

למי שבקטע, ערב אחרון לאמן בגן במוזיאון תל אביב, והפעם עם עבודות של רן סלוין שיתנו לכם חזק לפנים אורות צבעוניים וחניות חשוכות. פייסבוק.

אם אתם ~במקרה~ בירושלים, משה גרשון פותח את תערוכתו 'ואלה תולדות נסיעות הנשיא' בגלריה ברבור.

שישי

בגלריה של מנשר אוצרת טלי בן-נון את התערוכה 'זמן תגובה'. גיא אביטל, טליה ישראלי וגבריאלה קליין מציגים ציור באופנים שדורשים התבוננות שונה אחד מהשני. פייסבוק.

שבת

גם מי שהיתה גלריה טבי-דרזנר שינתה פניה ומהיום נקרא לה פשוט TAG – טבי ארט גלרי, אליה נשכרו בחכמה האוצרים שגיא רפאל ודנה גילרמן. מניין האמנים החדש יחשף בססגוניות והילולה. פייסבוק.

נגה ענבר חולמת על יוג'ניה בגלריית החללית, כדאי להכנס ללינק ולקרוא בהרחבה אודות התערוכה כי שורה וחצי תעשה לזה עוול. פייסבוק.

גילי אבישר שנמצא עכשיו בחילופים בדיסלדורף, שב לפתיחת תערוכת היחיד 'דיוקן עצמי עם חתול' בסדנאות האמנים. פייסבוק.

במוזיאון אשדוד נפתחת תערוכה משותפת ומרגשת לחן שיש ולאה ניקל. האוצרת נעמי אביב חיברה בין השתיים לתערוכה 'במרחק השחור', אשר מבקשת לבחון את הדמיון והשוני בין השתיים ובין פער השנים.

נוספים בקטנה

חגית פלג-רותם עם נמרוד טבי.

אפרת קדם עברה לפרינסטון ומפרסמת כתבים.

מאז שדנה גילרמן עזבה את 'הארץ' היא די פורחת. מלבד תחילת העבודה כאוצרת שותפה בטאג (ראה/י לעיל), היא כותבת גם בכלכליסט וגם בבלוג באתר סלונה. והיום מפירותיה: אמנות עד הבית, על הירידים ה־Frieze הלונדוני וה־Fiac הפריזאי, ואמנות אוספים באהבה; זה לא שאין דברים יפים בעיר, אבל דנה גילרמן לא מוצאת יצירה שתגרום לה להתאהב באמת.

עד לכאן להיום

נוטיפיקיישנים אין קץ מחממים את לבי ומסיטים את תשומת לבי, ובצדק. יאמר לזכות הפייסבוק שלפחות הנייד נח לו ברוגע ורק מדי פעם גם דרכו אני מקבלת איחולים לבבים.

שיהיה לכולנו יום וערב חגיגי במיוחד

אגב, אומרים שמחר ירד גשם

שלכם, הדס

2 תגובות על לא רק יין זול, ה-7.10.2010 המלצות השבוע של הדס רשף

    הנכם מוזמנים לפתיחת תערוכתי " מגיד הרקיע "
    ב 12/11/10 יום שישי בשעה 11:30 בבוקר בתיאטרון ירושלים .
    התערוכה היא רטרוספקטיבית ובה מיטב עבודותיי מחמישים שנות יצירה .העבודות משקפות תקופות שונות ביצירתי . החל מהתקופה בה ציירתי בפאריס , השפעתה של ירושלים כמוטיב ושילובי האות העברית ביצירותיי .
    אשמח לראותכם בפתיחה .
    דוד רקיע – צייר

    לייק זה לא מספיק.
    קבלי תודות על הטור הסימפטי והפרקטי.
    במיוחד על בשורת הגשם.
    אחרי הקיץ, הו הקיץ, הגשם הראשון יהיה אמנות במיטבה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *