ד"ר מעין אמיר תעמוד בראש תכנית התואר השני באמנות באוניברסיטת חיפה

מעין אמיר תעמוד בראש התוכנית ללימודי תואר שני באמנות באוניברסיטת חיפה. אמיר, ילידת 1978, היא אמנית, אוצרת וחוקרת. עבודותיה המשותפות עם האמנית רותי סלע הוצגו בשנים האחרונות בביאנלה באיסטנבול, הביאנלה בברלין, הביאנלה בסידני ובמוזיאונים כגון הז'ה דה פום ומרכז פומפידו בפריז, הטייט מודרן בלונדון, המוזיאון לאמנות עכשווית בהונג קונג, ה-New Museum ועוד.

ד״ר מעין אמיר תעמוד בראש התוכנית ללימודי תואר שני באמנות באוניברסיטת חיפה. אמיר, ילידת 1978, היא אמנית, אוצרת וחוקרת. עבודותיה המשותפות עם האמנית רותי סלע הוצגו בשנים האחרונות בביאנלה באיסטנבול, הביאנלה בברלין, הביאנלה בסידני ובמוזיאונים כגון הז'ה דה פום ומרכז פומפידו בפריז, הטייט מודרן בלונדון, הלודוויג בהונגריה, המוזיאון לאמנות עכשווית בהונג קונג, ה-New Museum בניו-יורק ועוד.

אמיר מחזיקה בתואר ראשון ושני מאוניברסיטת תל אביב, ובתואר דוקטור מהתוכנית למחקר בארכיטקטורה, אוניברסיטת גולדסמיתס, לונדון. היא לימדה עד היום בתוכנית התואר השני באמנות באוניברסיטת חיפה, בתוכנית ללימודי המשך של הטכניון, באוניברסיטת תל אביב, המכללה האקדמית ספיר, ובמוסדות נוספים. החל משנת 2012 היא חוקרת במסגרת פרויקט ״Forensis" של אוניברסיטת גולדסמיתס.

ב-2008 ערכה אמיר את אסופת המאמרים "דוקומנטאלי", אסופת מאמרים על קולנוע דקומנטארי, שראתה אור בהוצאת עם עובד. ב-2009 יזמה והקימה יחד עם האמנית רותי סלע את פרויקט האמנות המתמשך "אקסטריטוריה" עליו זכו השתיים בפרס כבוד לאמניות צעירות מטעם אונסק"ו (משרד המדע והתרבות של האום). בתחילת 2016 ראתה אור אנתולוגיה שערכה יחד עם רותי סלע על אקסטריטוריאליות: Extraterritroialiteis in Occupied Worlds בהוצאת פונקטום (ניו-יורק).

 

7 תגובות על ד"ר מעין אמיר תעמוד בראש תכנית התואר השני באמנות באוניברסיטת חיפה

    גם רלי אזולאי היא אמנית, חוקרת ואוצרת

    לא יכלו לבחור טוב יותר. המון בהצלחה!

    חמודה אבל היא המרצה הכי משעממת שלמדתי איתה מעולם ובפער ניכר על כל השאר.
    תלמיד לשעבר בבצלאל

    שעמום זה העניין היום
    כמה שאתה יותר משעמם, סימן שאתה חכם
    הייתי בתערוכה האחרונה שלה/הן במרכז לאמנות עכשווית וחזרתי הביתה מדוכאת

    לא רק שעמום, גם כיעור הולך טוב ורצוי כזה עם פוזה צדקנית שיזכיר לכותבי הארץ את עצמם

    בחירה ביחצנית, אין מעבר לזה.
    מצב עגום.

    בחירה מצויינת! מוכשרת, שיהיה המון בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *