קול קורא לעבודות אינטראקטיביות המשלבות בין מדיה חדשה, אמנות ומדע

לקראת פתיחת הגלריה לאמנות ומדע במדעטק, המוזיאון המדע הלאומי בחיפה, אנו קוראים לאמני ניו-מדיה לשלוח הצעות לעבודות קיימות אשר משלבות בין אמנות, עיצוב, מדע והנדסה. על תוכן העבודות המוצעות לגלריה להמחיש את הקשר בין העולם הויראטואלי, העולם הפיזי, ועולם הטבע דרך ניסויים בטכנולוגיות חדישות, חיישנים ובקרים. על העבודות להתאים לעקרונות הגלריה: שיתופיות: העבודות המוצעות ימחישו […]

לקראת פתיחת הגלריה לאמנות ומדע במדעטק, המוזיאון המדע הלאומי בחיפה, אנו קוראים לאמני ניו-מדיה לשלוח הצעות לעבודות קיימות אשר משלבות בין אמנות, עיצוב, מדע והנדסה.

על תוכן העבודות המוצעות לגלריה להמחיש את הקשר בין העולם הויראטואלי, העולם הפיזי, ועולם הטבע דרך ניסויים בטכנולוגיות חדישות, חיישנים ובקרים.

על העבודות להתאים לעקרונות הגלריה:

שיתופיות: העבודות המוצעות ימחישו נושאים כמו קוד פתוח, רשתות חברתיות וחכמת ההמון, אשר אופן העברתם יעשה באמצעות אינטראקציה ישירה ושיתוף המבקרים במערכת.

המשכיות: העבודות תאפשרנה המשך קשר עם המוזיאון ומוטיבציה לביקור חוזר, על ידי מתן האפשרות למבקרים להמשיך ולהשפיע על התוכן במרכז.

רלוונטיות: על העבודות להתאים לכל שכבות הגילאים: ילדים, נוער והוריהם. העבודות תאפשרנה שיתוף פעולה בין המבקרים וריבוי משתתפים.

אנו מזמינים אמנים, סטודנטים וקבוצות אמנות אינטרדיסיפלינריות להציע עבודה לתערוכה. על ההצעה לכלול:

  • עבודה קיימת, או עבודה שהינה מגובשת דיה להקמה עד אמצע יולי.
  • על ההצעה להיות מלווה בטקסט הסבר קצר המפרט את הרעיון העומד מאחורי העבודה ואת תרחיש האינטראקציה בין המבקרים ובין העבודה.
  • לספר בכמה מילים על שולח/ת ההצעה.
  • העבודה צריכה להיות פנויה להצגה בגלריה למשך 3 חודשים (לפחות). ניתן לשלוח הצעות להצגת עבודה חד פעמית בערב/שבוע הפתיחה.
  • את ההצעות יש לשלוח עד יום ג' 31.05.2016
  • המערכת אינה מתחייבת לקבל כל הצעה ומשאירה לעצמה את הזכות לפנות באופן ישיר לכותבים וליוצרים.
  • לשליחת הצעות ולקבלת פרטים נוספים: [email protected]

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *