פרס לסרטו של גולי זילברשטיין ״קאט אאוט״

סרטו של גולי זילברשטיין ״קאט אאוט״ זכה במקום הראשון בתחרות הסרטים הנסיוניים של פסטיבל הסרטים הקצרים ה-15 בניס, צרפת. הפרס כולל תקציב הפקה בסך 5000 יורו הניתן בשיתוף האתר דיילי-מושן. ״קאט אאוט״ הוא עיבוד דיגיטלי של קטע וידאו מיו-טיוב, ובו הילדה הפלסטינית אהאד תמימי תוקפת חייל ישראלי באגרופים וצעקות, בכפרה נבי-סאלח. בעבודת הוידאו הילדה חתוכה מהרקע […]

סרטו של גולי זילברשטיין ״קאט אאוט״ זכה במקום הראשון בתחרות הסרטים הנסיוניים של פסטיבל הסרטים הקצרים ה-15 בניס, צרפת. הפרס כולל תקציב הפקה בסך 5000 יורו הניתן בשיתוף האתר דיילי-מושן.

״קאט אאוט״ הוא עיבוד דיגיטלי של קטע וידאו מיו-טיוב, ובו הילדה הפלסטינית אהאד תמימי תוקפת חייל ישראלי באגרופים וצעקות, בכפרה נבי-סאלח. בעבודת הוידאו הילדה חתוכה מהרקע ומוקפת ברקע אפור במקום. ההקשר של מקום נעלם, והסרט עוסק בזעם שלה. ככל שהסרט מתקדם ההקשר נהיה ברור יותר, ומערב גם את הצלמים המתעדים את ההתרחשות.

הסרט זכה גם במקום ראשון בתחרות בורן-שורט בדנמרק, ספטמבר 2014, נבחר כאחד משישים הסרטים האירופאיים הטובים ביותר בפסטיבל גו-שורט, ניימכן הולנד באפריל השנה, ומשתתף בפסטיבלים רבים.

זילברשטיין, בוגר תואר ראשון בחוג לקולנוע באוניברסיטת תל אביב ותואר שני בחקר מדיה באוניברסיטת ניו סקול בניו יורק, חי ויוצר בלונדון משנת 2010. עבודתו ״דיסטרבדנס״ מוצגת כעת בתערוכה ״מרחב לא מוגן״ במוזיאון על התפר בירושלים.

גולי זילברשטיין - מתוך ״קאט אאוט״

גולי זילברשטיין – מתוך ״קאט אאוט״

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *