פרל שניידר היא זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס

האמנית פרל שניידר היא זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמנים צעירים לשנת 2015, הניתן בשיתוף בית האמנים ירושלים. הזכייה כוללת פרס כספי בסך 10,000 ש״ח ותערוכת יחיד בבית האמנים. חברי ועדת השיפוט לפרס, האמנים מאיה אטון, פסח סלבוסקי ואבי סבח כתבו בנימוקי הבחירה כי "ציוריה של פרל שניידר (ילידת 1983 ובוגרת תואר ראשון ושני באמנות מבצלאל), […]

האמנית פרל שניידר היא זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס לאמנים צעירים לשנת 2015, הניתן בשיתוף בית האמנים ירושלים. הזכייה כוללת פרס כספי בסך 10,000 ש״ח ותערוכת יחיד בבית האמנים.

חברי ועדת השיפוט לפרס, האמנים מאיה אטון, פסח סלבוסקי ואבי סבח כתבו בנימוקי הבחירה כי "ציוריה של פרל שניידר (ילידת 1983 ובוגרת תואר ראשון ושני באמנות מבצלאל), מתארים עולם עשיר ומלא דמיון. הם מזמינים את הצופה, באיפוק, כנות וצניעות נדירים, אל תוך נבכיהם. צלולים ומדויקי הבעה, ציוריה דורשים מבט חוזר ונשנה ואינם מספקים צורך מידי. נדמה כי כל משיכת מכחול, גם אם מהירה היא, רוויה במשמעויות. כך גם בסיפור המצויר שאינו בא לזעזע או לטלטל. באמצעות השהייתו של הסיפור הציורי, היא שואבת את הצופה אט אט לתוכו, עד כדי התמסרות מדיטטיבית המפעילה מהלך דמיון נגדי הנפגש עם דמיונה של הציירת. שניידר חורגת לעתים מהפורמט המסורתי, המרובע, אל עבר הרפתקאות פיסוליות מרתקות ושבריריות. אך גם כשהציור הופך לאובייקט או מקרין רצון למבנה תלת ממדי, הוא מוצא דרכו חזרה אל מחוזות הציור, דרך שימוש ייחודי ואישי בצבע וצורה. על כנותה, צניעותה ומסירותה יוצאת הדופן, אנו מחליטים להעניק לפרל שניידר את פרס מוזס לציור".

תערוכתה של שניידר תיפתח בבית האמנים ירושלים ב-31.10.2015.  טקס הענקת הפרס ייערך ב-4.11.2015.

פרל שניידר - זקן וזקנה, 2015. שמן על בד.

פרל שניידר – זקן וזקנה, 2015. שמן על בד.

2 תגובות על פרל שניידר היא זוכת הפרס לציור ע"ש אסנת מוזס

    משמח לקבל פרס ומשמח אף יותר לשבת בועדת הפרס, אבל מי מהשלושה כתב את הטקסט המגוחך הזה?

    אל לך המרמור חבצי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *