קול קורא לסדנת אקטיביזם

סדנת אקטיביזם עם אנדי ביכלבאום מהיס-מן. שבת, 11 ביולי 10:00-17:00 בסדנאות האמנים, ירושלים ז'אק סרבין  (אנדי ביכלבאום) הוא אחד מצמד האקטיביסטים משבשי-התרבות היס-מן. על ידי פעולות שמכונות ״מדיה טקטית״ או ״מדיה האקינג״, ובהתאם לעיקרון ששקרים יכולים לחשוף את האמת, היס-מן שואפים לבנות מודעות ולעורר מחאה על עוולות ודה-הומניזציה מצד תאגידים וממשלות. בסדנה סרבין יסביר על השיטות […]

סדנת אקטיביזם עם אנדי ביכלבאום מהיס-מן.
שבת, 11 ביולי
10:00-17:00
בסדנאות האמנים, ירושלים
ז'אק סרבין  (אנדי ביכלבאום) הוא אחד מצמד האקטיביסטים משבשי-התרבות היס-מן. על ידי פעולות שמכונות ״מדיה טקטית״ או ״מדיה האקינג״, ובהתאם לעיקרון ששקרים יכולים לחשוף את האמת, היס-מן שואפים לבנות מודעות ולעורר מחאה על עוולות ודה-הומניזציה מצד תאגידים וממשלות.
בסדנה סרבין יסביר על השיטות של היס-מן ליצירת לוחמת גרילה בכלי התקשורת בשירות קמפיינים אקטיביסטים. הסדנה תתחיל בסקירה היסטורית קצרה של אקטיביזם יצירתי, ואחריה כמה דוגמאות מפעילות היס-מן בתחום. אחר כך נתחיל תהליך של ייזום רעיונות לפעולות חדשות בהקשר מקומי, ונתחלק לקבוצות לסיעור מוחות על האופציות. לאחר מכן נתכנס שוב ונתמקד ברעיון או שניים לפרויקט שהעלו הקבוצות, כדי ליצור את המתכון להשלמת הפרויקט.
הסדנה תתנהל באנגלית.
ההרשמה מראש, מספר המקומות מוגבל. למעוניינים, אנא שלחו הסבר קצר מדוע תרצו להשתתף (עד 300 מילים) וביוגרפיה קצרה  (עד 150 מילה) באנגלית בלבד,
לכתובת:
עד לתאריך 27 ביוני.
תשובות יימסרו עד 4 ביולי.
הסדנה תתקיים במסגרת השתתפותו של ז'אק סרבין בתוכנית שהות האמן הבין-לאומית של סדנאות האמנים בירושלים, בתמיכת הקרן לירושלים.

1 תגובות על “קול קורא לסדנת אקטיביזם”

    איך הייתח רוצה ללכת לכזה דבר!
    למה דווקא בשבת?????

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *