קול קורא לשותפים-יזמים בגלריה בנימין

לאחר ארבע שנים של הצלחה כבמה לתערוכות נושא קבוצתיות, גלריה בנימין מעוניינת להמשיך לאתגרים חדשים של שיתופי פעולה ניסיוניים, רב-תחומיים ובינלאומיים, ולצרף לשם כך מספר חברים חדשים שיהיו שותפים לחזון ולתהליך. אנחנו תשעה אמנים המנהלים בשיתוף את הגלריה, לצד הפעילות העצמאית של כל אחד מאתנו, ואנחנו מחפשים אתכם/ן – אנשי אמנות מעניינים, שבוער בהם/ן ליזום, […]

לאחר ארבע שנים של הצלחה כבמה לתערוכות נושא קבוצתיות, גלריה בנימין מעוניינת להמשיך לאתגרים חדשים של שיתופי פעולה ניסיוניים, רב-תחומיים ובינלאומיים, ולצרף לשם כך מספר חברים חדשים שיהיו שותפים לחזון ולתהליך.

אנחנו תשעה אמנים המנהלים בשיתוף את הגלריה, לצד הפעילות העצמאית של כל אחד מאתנו, ואנחנו מחפשים אתכם/ן – אנשי אמנות מעניינים, שבוער בהם/ן ליזום, להוביל ולהשפיע, ושהם בעלי יחסי אנוש טובים, יכולות מוכחות ונכונות להשקיע. פרטים באתר הגלריה www.binyamin-gallery.com.

יש לשלוח תיק עבודות (אמנות/ אוצרות/ כתיבה על אמנות) וכן קורות חיים (פרטים אישיים, עיסוק, לימודי אמנות, תערוכות יחיד, תערוכות קבוצתיות, יוזמות ופרויקטים) ל- [email protected] עם הכותרת ״חברים חדשים״.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *