שלומית ברויר מונתה לתפקיד האוצרת הראשית של מרכז "בסיס"

האוצרת שלומית ברויר, שעבדה במשך שנים רבות בגלריה גורדון, מונתה לתפקיד האוצרת הראשית של מרכז ״בסיס״ לאמנות ותרבות. ברויר מצטרפת לצוות החדש של המוסד, ותכהן לצד פרופ' יעקב דורצ'ין שמכהן כמנהל האמנותי של ביה"ס, פרופ' יאיר גרבוז, המשורר מאיר ויזלטיר, החוקרת ד"ר אירית דגני רז, האמנים מיקי קרצמן, יורי כץ, לאו ריי, יעקב מישורי ועוד. בהודעה […]

האוצרת שלומית ברויר, שעבדה במשך שנים רבות בגלריה גורדון, מונתה לתפקיד האוצרת הראשית של מרכז ״בסיס״ לאמנות ותרבות. ברויר מצטרפת לצוות החדש של המוסד, ותכהן לצד פרופ' יעקב דורצ'ין שמכהן כמנהל האמנותי של ביה"ס, פרופ' יאיר גרבוז, המשורר מאיר ויזלטיר, החוקרת ד"ר אירית דגני רז, האמנים מיקי קרצמן, יורי כץ, לאו ריי, יעקב מישורי ועוד.

שלומית ברויר

שלומית ברויר

בהודעה על המינוי מספרת ברויר כי הגלריה של מרכז ״בסיס״ תפעל בשני ערוצים: ״מצד אחד, כחלק אינטגרלי ממרכז לימוד ותרבות, היא תקיים דיאלוג עם סביבתה ותבקש להמחיש את התכנים הלימודיים והפעילות התרבותית הרב-תחומית של "בסיס"; ומצד אחר כמרחב אוטונומי, היא תשקף את העשייה האמנותית העכשווית, אך גם תמציא במה לאמנים שהודרו, ממרכזי העשייה והשיח האמנותיים המקומיים״.

תערוכת הבכורה "בסיס ובניין על", שתיפתח בתחילת חודש יוני, תציין את חנוכת המשכן החדש של ביה״ס ברחוב המדעה 14, הרצליה פיתוח.

1 תגובות על “שלומית ברויר מונתה לתפקיד האוצרת הראשית של מרכז "בסיס"”

    הנשים הן האוצרת והחוקרת, הגברים הם האמנים הבכירים.
    שיהיה להן בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *