אמנות ישראלית בקפריסין

תערוכה קבוצתית של אמנות ישראלית נפתחה בסוף השבוע בניקוסיה, קפריסין. התערוכה, שנקראת "הישנות: ריטואלים, מקום והיסטוריה״, נאצרה ע״י דרורית גור אריה במסגרת שיתוף פעולה בין מוזיאון פ״ת לבין NIMAC – מרכז האמנויות של ניקוסיה. בהודעה על פתיחת התערוכה שכוללת עבודות של 14 אמנים/ות וידיאו מישראל, נכתב כי היא ״בוחנת מצבים אנושיים מעגליים של מאבק, בניה […]

תערוכה קבוצתית של אמנות ישראלית נפתחה בסוף השבוע בניקוסיה, קפריסין. התערוכה, שנקראת "הישנות: ריטואלים, מקום והיסטוריה״, נאצרה ע״י דרורית גור אריה במסגרת שיתוף פעולה בין מוזיאון פ״ת לבין NIMAC – מרכז האמנויות של ניקוסיה.

בהודעה על פתיחת התערוכה שכוללת עבודות של 14 אמנים/ות וידיאו מישראל, נכתב כי היא ״בוחנת מצבים אנושיים מעגליים של מאבק, בניה וחורבן, ערבוב בין מציאות, ספקולציה ובדיה המעוגנים ביחסי גומלין מרתקים בין ריטואל, מקום והיסטוריה יהודית וציונית. העבודות בתערוכה, מגיבות למציאות המורכבת והקוטבית בישראל, כאשר ביטויי האלימות מוצגים בהן באופן ראוותני, מסוגנן ופתייני. בתוך כך, הן מעלות סוגיות הנוגעות לזהות אישית, קולקטיבית, תרבותית ופוליטית״.

משתתפים: יעל ברתנא, סיגלית לנדאו, נירה פרג, דנה לוי, נבט יצחק, שחר מרקוס, דפנה שלום, רן סלוין, פלג דישון, ז'וזף דדון, איציק בדש, אייל אסולין , אמיר יציב, יונתן דובק.

נבט יצחק - מתוך התערוכה ״ארץ יצורי הפרא״

נבט יצחק – מתוך התערוכה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *