קול קורא ל״תארוחה״

חברת עדן והרשות לפיתוח ירושלים מזמינות אמנים/ות להשתתף בפרויקט חדשני המופק בפעם הראשונה במסגרת אירועי חמשושלים, שמטרתו לקדם את אמני העיר ולהפוך את החללים הציבוריים בבתי המלון במרכז העיר ל"גלריות לרגע". הרעיון: במסגרת אירועי חמשושלים הנערכים במהלך חודש דצמבר 2014 יופקו כ- 15 תערוכות יחיד של אמנים ירושלמים אשר יציגו במלונות ברחבי העיר. התערוכות יוצגו […]

חברת עדן והרשות לפיתוח ירושלים מזמינות אמנים/ות להשתתף בפרויקט חדשני המופק בפעם הראשונה במסגרת אירועי חמשושלים, שמטרתו לקדם את אמני העיר ולהפוך את החללים הציבוריים בבתי המלון במרכז העיר ל"גלריות לרגע".

הרעיון:

במסגרת אירועי חמשושלים הנערכים במהלך חודש דצמבר 2014 יופקו כ- 15 תערוכות יחיד של אמנים ירושלמים אשר יציגו במלונות ברחבי העיר. התערוכות יוצגו במהלך החודש בחללים הציבוריים של בתי המלון ויקבלו חשיפה במסגרת קמפיין חמשושלים. כמו כן, תופק מפה מיוחדת בה יפורסמו כל התערוכות.

בכל מלון יציג אמן אחד או יותר את עבודתו בהתאם לגודל ואופי החלל. בחלק מהמלונות ניתן יהיה להציג מייצבים.

כמו כן, כשם שהמלונות מארחים את האמנים, השאיפה היא לצור אירוח בין אמן אחד לאחר: כל אמן שיבחר יזמין ויארח לצד עבודתו אמן נוסף שאינו מתגורר בירושלים וקיים מכנה משותף בעבודותיהם.

אוצרות וועדה אמנותית:

אוצר התערוכה הינו עדי יקותיאלי – אמן רב תחומי ואוצר שניהל מספר רב של פרוייקטים אמנותיים כגון: שנת האמנות בתל אביב, מיזם רוח ים- מושבת האמנים בבת ים ואת תחום הפעילות בקהילה, האמנות והשיתוף הציבורי במסגרת אירועי שנת ה100 לתל אביב.

הועדה האמנותית שתבחר את האמנים שישתתפו בפרויקט תכלול את הילה סמוליאנסקי – מנהלת מח' אמנות בעיריית ירושלים, אדית אילן –מנהלת תחום אמנות בעיריית ירושלים ועדי יקותיאלי – אוצר התערוכות.

מתי:

במסגרת אירועי חמשושלים, דצמבר 2014.

איך מגישים מועמדות:

על האמנים להגיש לינק לאתר האישי או לשלוח קורות חיים בצירוף 10 דימויים עד לתאריך 6.11.2014.
לכתובת : [email protected]

מה האמנים מקבלים:

הפקת עלון מפה של כלל התערוכות, העברה ותליה מקצועית של העבודות, אירוע פתיחה , יחסי ציבור: בכדי לקדם את האמנים הירושלמים ולסייע להם במכירת עבודותיהם, תאפשר הרל"י לשלב באתר אינטרנט itraveljerusalem לשונית מידע המציגה את כלל המוצגים, מחירם ופרטי האמנים מהם ניתן לרכוש את היצירות. באתר יהיה מידע אודות האמן ויצירותיו, חיבור לאתר שלו, וכן על עבודות ספציפיות המוצעות למכירה. 

למארגנים שמורה הזכות להודיע על ביטול בכל עת ללא התחייבות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *