רב ערב 20.10.14

פסטיבל הסיפור החיפאי | "פגישה, חצי פגישה" | הילה לולו לין | "בגוף המקום" | אלכס טוביס | נורית גור-לביא (קרני) | אולף ברוינינג | עינת אמיר מארחת את משה רואס| פס ייצור | קורס אוצרות אמנות עכשווית | "גבולות המוכר: בין הביתי לאלביתי" | יאיר ברק עם נילי גורן | "רפול והים" | הילה ליזר-בג'ה, | OFF 4 | אמיר יציב | The Jerusalem Show VII – Fractures

אמיר פולק, "סיפורה העצוב של יה יה", 2014

פסטיבל הסיפור החיפאי | مهرجان حكاية حيفاوية

שני, 27.10.14, 18:30, הגלריה לאמנות בית-הגפן, חיפה 

פסטיבל הסיפור החיפאי מתקיים זו השנה החמישית במטרה לאפשר לתושבי העיר השונים להכיר פנים וסיפורים מוכרים פחות על חיפה. רוב האירועים יציגו דמויות חיפאיות בעבר ובהווה; בבדיון ובמציאות, בשירה, בהמחזה, בפרוזה ובשוטטות. הפסטיבל יחל ב-25 באוקטובר 2014 ויינעל ב-1 בנובמבר 2014.

במסגרת התערוכה "על הסכנה שבסיפורים בלתי מסופרים", שאוצרת ליאן סייד, יספר אמיר פולק את "סיפורה העצוב של יה-יה" – סיפור הרפתקאות על ילדה, שלד וארנב ועל משהו שמאוד השתבש בדרך, על הידיעות והנחות היסוד המוצפנות בצופה העכשווי ביחס ליכולותיהם של גיבורים מונפשים, על האופן שבו חוקים פיזיקליים או העדרם משפיעים עליהם, וכל זאת תוך דגש על הטאבו שבשמירה על שלמות הגוף שבאה לידי ביטוי באנימציית דיסני מסורתית.

הרשמה מראש במייל. הכניסה ללא תשלום.
לתוכנית הפסטיבל המלאה
הגלריה לאמנות בית-הגפן, מרכז תרבות ערבי-יהודי, רח' הגפן 2, חיפה.

"פגישה, חצי פגישה", החורבה

"פגישה, חצי פגישה" | "لقاء دون لقاء" | "Rendezvous"

פתיחה: חמישי, 23.10.14, 19:00, סדנאות האמנים, החורבה, רח' הנמל 10, חיפה

התערוכה בוחנת באיזו דרך מהלך היצירה האישי, המופנם, האלכימאי כמעט, שלעתים מוסווה גם מהאמן עצמו, יכול להיפגש עם תהליך יצירה עצמאי אחר. רוב השותפויות שנבחרו נפגשות בעין החיפוש, במניע, בנקודה הלא פתורה שמטרידה ומעוררת להמשך יצירה, גם אם לעתים הפתרונות לטרדה שונות ומגוונות.

חמודי ג'נאם, ויק יעקובסון-פריד, ניר דבוראי, מנאל מחמיד, יובל פייגלין, ניצן סט, הדס וייס, אורית סימן-טוב ודוד בהר-פרחיה מארחים את אלון כהן-ליפשיץ, פסי גירש, מתן סיון, מאיה אטון, אקרם דראושי, דנה אריאלי, אבי איפרגן, פהד חלבי ורחל קיני.

למידע נוסף

שעות פתיחה: חמישי, 23.10.14, 19:00, פתיחה; שישי-שבת, 24–25 באוקטובר 2014, 10:00–14:00, 19:00–22:00.

הילה לולו לין, "עקמת 002", תצריב, 2007

2 תערוכות בסדנת ההדפס ירושלים:

הילה לולו לין, "נו ששש מת"
תערוכה קבוצתית, "בגוף המקום"

פתיחה: חמישי, 23.10.14
נעילה: 1.12.14
אוצרים: אריק קילמניק, אירנה גורדון, תמר גיספאן-גרינברג

שתי תערוכות המסכמות את הפרויקט "מיתוס סדנה: ארבעה עשורים", הפורש את היצירה האמנותית בסדנה כמיקרוקוסמוס של האמנות הישראלית, אך גם כמַקרוֹקוסמוס: מקום של יצירה ומפגש בין-דוריים ובין-תחומיים היכול להציע היסטוריה חלופית, לא כרונולוגית, של האמנות בארץ בארבעת העשורים האחרונים.

תערוכתה של לולו לין מורכבת מהדפסים וספרי אמנית שיצרה בסדנה משנות ה-90 ועד היום, ובכללן עבודות חדשות המשולבות במיצב תלוי מקום. לולו לין עוסקת בשבר ובאיחוי של הגוף והמקום וביחסים הדיאלקטים בין שני המושגים.

התערוכה הקבוצתית מציגה הדפסים מאוסף הסדנה המתמקדים בייצוגים המקבילים והמתחלפים של גוף ומקום על המיתולוגיה הפוליטית והפואטית שלהם.
מציגים: שרון פוליאקין, ג'ויס שמידט, אלעד קופלר, מידד אליהו, דוד בן-שאול, רענן לוי, אסתר קנובל, דב הלר, עופר ללוש, הילה בן-ארי, גלעד אפרת, נועה צדקה, נלי אגסי, צבי טולקובסקי, נעמי טנהאוזר, סידון רוטנברג.

סדנת ההדפס ירושלים, מרכז ג'ינוגלי להדפס, רח' שבטי-ישראל 38, ירושלים. ראשון עד חמישי, 15:00–08:00.

"ים", אלכס טוביס, שמן על בד, 300X450 ס"מ, 2014

אלכס טוביס, "התיישבות תחילה", הגלריה העירונית לאמנות ראשון-לציון

פתיחה: שבת, 25.10.14, 20:00
נעילה: 17.12.14
אוצרת: אפי גן

בגלריה מוצג ציור ענק של ים ולצדו תמונת עצים ובית. שתי היצירות משקפות נוף מציאותי שכיח. מבט ממוקד מגלה כי לאלמנטים רבים זווית מעט אבסטרקטית. ציורו של טוביס מכוון אל עצמו, מותיר אותנו פעורים, מתמסרים למבט שלנו בו, שלו בנו. העבודה מאירה את החלל, אבל נטועה בין החלל לים באופן שקשה להגדירה כמקום. יש בה מן האור המקומי ומן האור המלאכותי. "הדבר הראשון ששמתי לב אליו כשהגעתי לארץ הוא שאין מעברים רכים", אומר טוביס. "הים הוא האבסורד – דבר ענק שכל הזמן זז, ודווקא הוא הדבר הכי יציב כאן".

טוביס עלה ממוסקבה בהיותו ילד. בן 36, נשוי ואב לשניים, למד פילוסופיה באוניברסיטה העברית וסיים לימודי תקשורת חזותית בבצלאל. עוסק בהוראה ובמקביל הציג כמה תערוכות יחיד.

בית קנר, גלריה עירונית לאמנות, רח' רוטשילד 7, ראשון-לציון, טל' 03-9470728, שני–שבת: 10:00–13:00.

"חצב אביחיל", נורית גור-לביא (קרני), שמן על עץ, 60X30 ס"מ, 2006. צילום: שי אדם

נורית גור-לביא (קרני), "פריחה מקומית",
הגלריה העירונית לאמנות, ראשון-לציון

פתיחה: שבת, 25.10.14, 20:00
נעילה: 17.12.14
אוצרת: אפי גן

סדרה של ציורי אקוורל ("אירוס ארגמן, קדימה"), סדרת תחריטים ("פלורה פלשתינה"), תחריטים מטופלים בצבע של מגוון פרחי בר, מיצב של קרשים שעליהם מצוירים חצבים, ציורי רקפות מכביש 443 על נייר בכבישת יד ועוד. את סדרת החצבים ציירה בקיץ האחרון, עם ראשית פריחתם. הרדיו שידר אזעקות ושמות של יישובים שבהם התרחש העימות הצבאי האחרון ואלו נכנסו אל תוך הציור והפכו את ציורי החצבים לקריאה שהיא גם פוליטית. לצד ציור הפרח, מצוין גם שמו, התאריך והמקום שבו נקטף/צויר, כמשלימים הכרחיים ומעגנים אותו כפריחה מקומית אופיינית לארץ. הפרח שנקטף "נשתל" מחדש לצורך הציור, וכך נוצר דיאלוג חדש ומתמשך עם המקום, המבקש "לא לשכוח".

בית קנר, גלריה עירונית לאמנות, רח' רוטשילד 7, ראשון-לציון, טל' 03-9470728, שני–שבת: 10:00–13:00.

***

אירועים בסדנאות האמנים במסגרת "מנופים – אמנות עכשווית בירושלים"

אולף ברוינינג, "הארנבים בשדה"

תערוכה | "Do Not", אולף ברוינינג

פתיחה: חמישי, 23.10.14, 19:00–24:00
שיח אמן: חמישי, 23.10.14, 21:00
נעילה: 17.1.15
אוצרת: לאה אביר

תערוכת יחיד ראשונה בישראל לאמן אולף ברוינינג, שחי ועובד בניו-יורק. ברוינינג, יליד שווייץ, 1970, הוא אחד האמנים הצעירים המעניינים והחשובים כיום בעולם. הוא עובד בצילום, פיסול ווידיאו ועוסק באופן משוחרר, חד ורב-אבחנה במופעים חזותיים של תרבויות שונות ברחבי העולם. בתערוכה תוצג סדרת תצלומים שייצור במהלך שהותו בירושלים, בשיתוף סטודנטים מן המחלקה לאמנות בבצלאל.סדנאות האמנים, רחוב האומן 26, ירושלים

עינת אמיר מארחת את משה רואס

קיר אמן I עינת אמיר מארחת את משה רואס

פתיחה: חמישי, 23.10.14, 19:00–00:00

עינת אמיר ומשה רואס למדו יחד במחלקה לעיצוב טקסטיל בשנקר. במיצב בונה רואס קומפוזיציה ספציפית לחלל הסדנאות המורכבת מאובייקטים שונים הנעים בין דו-מימד לתלת-מימד. העבודות מתנהלות בינן לבין עצמן. השיח נע בין שהיה לעכשיו ואולי גם לאחריו, כמעין חידה לא פתורה. ה"לב" המתעתע נע במקצב משתנה, לעתים קדימה, לעתים אחורה, ואז עוצר.

סדנאות האמנים, רחוב האומן 26, ירושלים

+++

אירוע | פס ייצור

שישי, 24.10.14, 11:00–17:00

האירוע משלב מגוון הופעות, מיצגים, מיצבים וסדנאות. ההשתתפות בסדנאות כרוכה בהרשמה מראש.
סדנת ציור "מראה אחורית": לפרטים ולהרשמה: כאן.
סדנת הנפשה בהנחיית סטודיו Wild Kids: לפרטים ולהרשמה: כאן.
סיור במילר ספרים ואומנות יודאיקה: לפרטים ולהרשמה לסיור ב-11:00: כאן, וב-13:00, כאן.

סדנאות האמנים, רחוב האומן 26, ירושלים

+++

קורס אוצרות אמנות עכשווית | קמפוס הטכניון בשרונה, תל-אביב 

התוכנית ללימודי אוצרות של הטכניון מכשירה אנשים מתחומי האמנות והתרבות למקצוע הרב-תחומי של האוצר, באמצעות היחשפות לשאלות אסתטיות, חברתיות, פרקטיות ופילוסופיות בזירת האמנות העכשווית. דרישות מוקדמות: תואר אקדמי בתחומי האמנות או מדעי הרוח; שליטה בעברית ובאנגלית; יכולת כתיבה וביטוי; סקרנות ומחשבה יצירתית.

סגל המרצים: טלי תמיר, מעין אמיר, לאה אביר, מעין שלף, אבי לובין, סאלי הפטל, צקי רוזנפלד, דיאנה דלאל, מיכל סהר, כפיר מלכא, חגי תמיר ואחרים.

למידע נוסף ותיאום ועדת קבלה: אתר היחידה ללימודי המשך.

מיכאל בורמנס

"קונטרפונקט", מחול ואמנות עכשוויים נפגשים במוזיאון תל-אביב פרק שלישי: "גבולות המוכר: בין הביתי לאלביתי"

שבת, 25.10.14, 19:30
אוצרת הסדרה: ליאור אביצור

"קונטרפונקט" היא סדרת אירועים שכל אחד מהם יוצר קשר בין תערוכה המוצגת במוזיאון לעבודת מחול עכשווי. האירוע כולל ביקור בתערוכה, צפייה בעבודת מחול ודיון בין אוצרים ויוצרים על הבעה, פרשנות ומוסכמות אמנותיות מבעד לעדשת שתי הדיסציפלינות השונות.בפרק השלישי, "גבולות המוכר: בין הביתי לאלביתי", מציגה הכוריאוגרפית איריס ארז שלושה זרים ששוהים יחדיו במרחב לא מוגדר ומשתנה תדיר. חסרי אונים, הם מחפשים דרכים להתמודד עם איום שמקורו אינו ברור. האמן מיכאל בורמנס מציב בעבודותיו דמויות מסתוריות במצבים מעורפלים. דימוייו נפתחים למתבונן באקורד צורם, בעודם חושפים מצבים רוויי מלנכוליה ואבסורד.19:30, "אין מתוק מזה", ביקור בתערוכתו של מיכאל בורמנס

20:30, "Homesick", מופע מחול מאת איריס ארז
21:00, "הבית כמושג פילוסופי", הרצאה מאת פרופ' חגי כנען

כרטיס: 70-55 שקל. לפרטים: 03-6077070. שתי הזמנות זוגיות יוגרלו בין קוראי "ערב רב" שישלחו מייל: [email protected]

יאיר ברק, "האמת לאמיתה", מראה הצבה

מפגש עם האמן יאיר ברק ועם האוצרת נילי גורן בתערוכה "מתרחק ממשהו, נועץ בו את עיניו", מוזיאון תל-אביב לאמנות

חמישי, 23.10.14, 20:00–21:00

יאיר ברק הוא בין הקולות החשובים והמעניינים של הצילום המקומי. כתב החידה שמציע ברק מזמין את הצופה למסע בממלכת הדימוי ובעולמו של המושג במבוכי תרבות המערב. התערוכה נפתחת בשאון פרץ מים הניתכים בחוזקה אל מי אגם ומסתיימת בדממה טורדת שמהדהדת מעל שורה ארוכה של תצלומים פיוטיים. הסדרה היא אסופה של תצלומים שהם מעין הערות שוליים לצילום של ברק ומייצגים את הפן הקלאסי בעבודתו ביחס למסורת. רוב התצלומים צולמו בשעת שיטוט והיתקלות מקרית, והם נחלקים בבירור לתצלומים של מקומות ואובייקטים עם משמעות פורמלית ותצלומים שבהם המבט לכאורה כופה משמעות על האובייקט ה"תמים".

מוזיאון תל-אביב, הגלריה לפיסול על-שם רות וברוך רפפורט, הבניין הראשי, שד' שאול המלך 27, תל-אביב.

אתר המוזיאון | עמוד הפייסבוק של מוזיאון תל-אביב

מנשה נוי, "רפול והים", צילום: דור אבן-חן

"רפול והים"
יצירה בימתית-מוזיקלית מאת יונתן לוי ונועם ענבר, הזירה הבין-תחומית

"רפול והים" היא יצירה לשחקן יחיד ומקהלה מאת יונתן לוי (כתיבה ובימוי) ונועם ענבר (מוזיקה), בהפקת הזירה הבין-תחומית. הרמטכ"ל לשעבר מתעמת עם הים, שמורכב ממקהלה רבת משתתפים, ביניהם רקדנים, מוזיקאים ואמנים. במלאות עשור לטביעתו בים, מוצבת דמותו של רפול על הבמה ביצירה טקסית הבוחנת את מעמדו כגיבור מיתי מקומי הנטוע בסיפורה של המדינה.

שותפים ליצירה: אמיר פרג'ון, ניר שאולוף. תאורה: עומר שיזף. תלבושות: קרן נחושתן, יונתן לוי. הפקה: דניאלה שנהב. הפקה חדשה של הזירה הבין-תחומית בניהולו של גיא בירן.
עם מנשה נוי וחברי המקהלה מיכל אופנהיים, נעמה אלטמן, אבשלום אריאל, תומר דמסקי, ארי טפרברג, אילאיל לב-כנען, תמר לינדר, נטע נדב, רות סגן-כהן, נועם ענבר, יאיר פולישוק, אמיר פרג'ון, ניר שאולוף.

בכורה בתל-אביב במסגרת "בת-שבע מארחת": 23.10.14, חמישי, 20:30; 24.10.14, שישי, 14:00; 25.10.14, מוצ"ש, 20:30; אולם ורדה, מרכז סוזן דלל, תל-אביב.
בכורה בירושלים: 22.11.14, מוצ"ש, 21:00; 23.11.14, ראשון, 20:30; בית מזי"א לתיאטרון, ירושלים.

4 כרטיסים זוגיים למופעים בתל-אביב ביום שישי, 24.10.14, וביום שבת, 25.10.14, יוגרלו בין קוראי "ערב רב" הראשונים שישלחו מייל: [email protected]

הילה ליזר-בג'ה, A Mind constructions, דיו על נייר, 50X70 ס"מ, 2014

"יצירה מחפשת בית", הילה ליזר-בג'ה, מתחם ארזה, מוצא

פתיחה: ששי, 24.10.14
במהלך הפתיחה יתקיים מיצג של יוקו אימזייקה
שיח גלריה: 31.10.14, 14:00
אוצרת: לי-היא חבס

הילה ליזר-בג'ה היא תושבת מבשרת-ציון, אמנית רב-תחומית המפסלת בברזל, רושמת בפחם וצלמת וידיאו. ביצירותיה הבית הוא מוטיב חוזר, מזכיר ציור ילדים, אך מתעתע ומטריד: בית בודד ונטוש, מערך כאוטי של אשכול בתים, יסודות מתפוררים וחזיתות מחלידות – כל אלה מעידים על עזובה, הרס וחידלון – אידיאל שנשכח – מצב קיומי. שם התערוכה סמלי ומשקף הן את עבודותיה של ליזר-בג'ה, הן את העדרו של חלל הולם עבור האמנים ושוחרי האמנות במבשרת-ציון, והן שאלות כבדות משקל על יחסי הגומלין בין ישן לחדש, הרס ושימור, מסורת והתחדשות.עמותת בית האמנות, מבשרת-ציון, במסגרת "מנופים", פתיחת עונת התערוכות 2014. ארזה, מתחם בנייה, רח' 7 אחיות, מוצא.

"Fragment of Seeking", קרטיס הרינגטון

OFF 4: הוליווד והאוונגרד – סדרת קולנוע נסיוני, המרכז לאמנות עכשווית 

חמישי, 23.10.14, 21:00
סינמטק תל-אביב, רח' שפרינצק 2, תל-אביב
הרצאה מקדימה מאת אוצר הסדרה חן שיינבר

גקרטיס הרינגטון (1926–2007) הוא דמות קולנועית שנדחקה לשולי ההיסטוריה, גם זו של הקולנוע האוונגרדי. תוכנית הערב באה להאיר את יצירתו ולחשוף אותה לראשונה בישראל.קריירת הבימוי של הרינגטון היא ללא ספק מן החריגות, המגוונות והמוזרות ביותר בתולדות הקולנוע. הוא החל את דרכו כבמאי בסרטים נסיוניים קצרים באוונגרד של שנות ה-40, עבר לבימוי סרטי אימה בהוליווד בשנות ה-60 וה-70, ואילו בשנות ה-80 ביים פרקים בסדרות הטלוויזיה "שושלת" ו"המלאכיות של צ'רלי".סדרת "OFF" לקולנוע נסיוני מציבה במרכזה את קשרי הגומלין בין הקולנוע ההוליוודי לקולנוע האוונגרדי, החל משנות ה-20 של המאה הקודמת ועד ימינו, דרך קשת רחבה של היבטים: השפעת המבע הקולנועי והאסתטיקה החזותית של הקולנוע האוונגרדי על סרטים עלילתיים באורך מלא שנעשו בהוליווד, ולהפך – קולנוענים אקספרימנטליים שמתייחסים להוליווד, לזוהר או לשיטה ההוליוודיים או כאלה שהושפעו מבמאים שעבדו בתוך שיטת האולפנים.

4 כרטיסים יחולקו לקוראי "רב ערב" הראשונים שישלחו מייל: [email protected]

אמיר יציב, פרט מתוך המיצב "We are attempting to survive our time so we may live into yours", 2014. צילום: אלעד שריג

שיח גלריה עם האמן אמיר יציב במסגרת התערוכה "מחשב מסלול מחדש" 

מוזיאון פתח-תקווה לאמנות, רח' ארלוזורוב 30, פתח-תקווה
שבת, 25.10.14, 12:00
אוצרת: דרורית גור-אריה

עבודתו של אמיר יציב מתייחסת ל-Voyager, גשושית ששוגרה לחלל ב-1977 על-ידי סוכנות החלל האמריקאית נאס"א – תקליט זהב ובו דימויים וצלילים המייצגים את מגוון המינים והתרבויות שבכדור הארץ הועלה על סיפונה של הגשושית כמסר לחוצנים תבוניים, למקרה שתפגוש בכאלה בסוף מסעה בעוד 40 אלף שנה. יציב יצר כמו-רדי-מייד של פסקול התקליט המקורי, המתנגן על גבי פטיפון, אך צליליו אינם נשמעים. הוא משתעשע ביצירת סיטואציה של מפגש עתידני שמטרפד את עצמו בהעדר תנאים פיזיים הולמים, ומתריס בכך על הסיפור הפשטני המציג את הציביליזציה ותולדות האנושות ככמוסת חלל-זמן נטולת תהודה ותקשורת ממשית.

התערוכה "מחשב מסלול מחדש" משקפת את חוויית המעבר לעולם פוסט-גלובלי ומעלה לדיון שאלות הנוגעות להשלכות החברתיות, התרבויות, הכלכליות והפוליטיות של תהליכי הגלובליזציה והשפעתן על הפרט.

פרטים נוספים באתר מוזיאון פתח-תקווה לאמנות.

UNRWA school playground, Qalandiya Refugee Camp, photo by Issa Freij, 2014

The Jerusalem Show VII – "Fractures"

Curated by Basak Senova

Friday 24 October, 2014 – Friday 7 November, 2014
Open daily across venues 15:00 – 19:00

2014.10.24 – 07.11.2014

facebook | Al-Ma'mal (Tile Factory), New Gate, Old City

The Jerusalem Show VII, titled FRACTURES, brings together projects which attempt to detect and process multiple realities and perceptions of events and conditions in relation with different time sequences. By taking “Jerusalem” as the nucleus of these attempts, the basic aim of the project is to establish and discover links between the diverse artistic manifestations and contributions, accumulated in the course of the project and the daily-life realities of the city.

The Jerusalem Show VII is curated by Basak Senova and organized by Al-Ma’mal Foundation for Contemporary Art, Jerusalem.
The show runs within the framework of the second Qalandiya International: ARCHIVES, LIVED AND SHARED.

Participating artists: Majd Abdel Hamid (Palestine), Adel Abidin (Iraq/Finland), Hani Amra (Palestine), Noor Abuarafeh (Palestine), Benji Boyadgiani (Palestine), Lara Baladi (Egypt), Hera Hpa Buyuktasciyan (Turkey), Banu Cennetoglu (Turkey), Paul Devens (The Netherlands), Anita Di Bianco (USA), Cevdet Erek (Turkey), Rula Halawani (Palestine), Ciprian Homorodean (Romania), Maxime Hourani (Lebanon), Bashar Alhroub (Palestine), Jesper Just (Denmark / USA), Gulsun Karamustafa (Turkey), Daniel Knorr (Romania/USA), Jill Magid (USA), Jumana Manna (Palestine), Conor McGrady (Ireland), Tom Nicholson (Australia), Pekka Niittyvirta (Finland), Uriel Orlow (Switzerland/UK), Ceren Oykut (Turkey), Raqs Media Collective (India), (Hiraki Sawa (UK / Japan), Sille Storihle (Norway / Germany) and Zehra Sonya (Cyprus.

 

***
המודעות ב"רב ערב" מתפרסמות בתשלום. מעוניינים/ות לפרסם בניוזלטר?

צרו קשר: [email protected]

2 תגובות על רב ערב 20.10.14

    מי חתום על השטות הזאת ??
    "עבודתו של אמיר יציב מתייחסת ל-Voyager, גשושית ששוגרה לחלל ב-1977 על-ידי סוכנות החלל האמריקאית נאס"א – תקליט זהב ובו דימויים וצלילים המייצגים את מגוון המינים והתרבויות שבכדור הארץ הועלה על סיפונה של הגשושית כמסר לחוצנים תבוניים, למקרה שתפגוש בכאלה בסוף מסעה בעוד 40 אלף שנה. יציב יצר כמו-רדי-מייד של פסקול התקליט המקורי, המתנגן על גבי פטיפון, אך צליליו אינם נשמעים. הוא משתעשע ביצירת סיטואציה של מפגש עתידני שמטרפד את עצמו בהעדר תנאים פיזיים הולמים, ומתריס בכך על הסיפור הפשטני המציג את הציביליזציה ותולדות האנושות ככמוסת חלל-זמן נטולת תהודה ותקשורת ממשית. התערוכה "מחשב מסלול מחדש" משקפת את חוויית המעבר לעולם פוסט-גלובלי ומעלה לדיון שאלות הנוגעות להשלכות החברתיות, התרבויות, הכלכליות והפוליטיות של תהליכי הגלובליזציה והשפעתן על הפרט."

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *