שע'רות

www.niradoni.com *** ניר אדוני | אמן ספטמבר בדימוי היומי | אוצרת: יעל רביד ניר אדוני בוחן בעבודתו את הקשר בין אדם לסביבה בנויה.נקודת המוצא שלו היא שהמרחב סביבנו מכתיב את גישתנו אל העולם והבנתנו אותו.המתח בין האדם לסביבה מרתק את אדוני בהיבטים שונים: קנה-מידה, התמצאות במרחב ושאלות נוספות שארכיטקטורה מעלה. מקדשים דתיים ואזורי תעשייה מסיביים שומרים על מאפיינים […]

שערות 2013 286x85 ס"מ תאורת לד , חיתוך לייזר, קרטון
שערות 2013  286x85 ס"מ תאורת לד, חיתוך לייזר, קרטון

שע'רות
2013
286×85 ס"מ
תאורת לד , חיתוך לייזר, קרטון

www.niradoni.com

***

ניר אדוני | אמן ספטמבר בדימוי היומי אוצרתיעל רביד

ניר אדוני בוחן בעבודתו את הקשר בין אדם לסביבה בנויה.נקודת המוצא שלו היא שהמרחב סביבנו מכתיב את גישתנו אל העולם והבנתנו אותו.המתח בין האדם לסביבה מרתק את אדוני בהיבטים שונים: קנה-מידה, התמצאות במרחב ושאלות נוספות שארכיטקטורה מעלה.

מקדשים דתיים ואזורי תעשייה מסיביים שומרים על מאפיינים המעוררים לעתים יראה. ככאלה הם הופכים להיות תחומים מרכזיים לחקירה של אדוני, בשילוב מחקר מתמשך של האזור שאנו חיים בו וסביבת המגורים הקרובה שלו. בסטודיו מבודד אדוני תכונות מן הסביבות הללו, ואלה הופכות לאחר מכן לחומרי גלם בעבודתו.

אדוני משתמש בחיתוך לייזר, מדיה דיגיטלית, קול ואור. אור הוא חלק בלתי נפרד מהעבודה שלו, כאשר הוא הופך להיות חומר בפני עצמו. כאשר הוא מפרק ומרכיב מחדש דימויים אלה, נוצרות סצינות אלטרנטיביות,חמקמקות מבחינת מיקומן במרחב ובמקום. המפגש הכפוי הזה מייצר לעתים סביבות חדשות טעונות והרסניות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *