מה זה רב-ערב?

אנו שמחים להציג את "רב-ערב" – יוזמה חדשה של כתב העת לאמנות, תרבות וחברה "ערב רב". "רב-ערב" הוא ניוזלטר שבועי וחינמי הכולל מידע על אירועי אמנות ותרבות נבחרים כתערוכות, הופעות, הצגות וכנסים, ונשלח מדי שבוע לאלפי מנויים. האירועים המופיעים ב"רב-ערב" ומפורסמים בתשלום,  נבחרים ומסוננים ע"י עורכי מגזין "ערב רב" רונן אידלמן ויונתן אמיר. במילים אחרות […]

אנו שמחים להציג את "רב-ערב" – יוזמה חדשה של כתב העת לאמנות, תרבות וחברה "ערב רב".

"רב-ערב" הוא ניוזלטר שבועי וחינמי הכולל מידע על אירועי אמנות ותרבות נבחרים כתערוכות, הופעות, הצגות וכנסים, ונשלח מדי שבוע לאלפי מנויים. האירועים המופיעים ב"רב-ערב" ומפורסמים בתשלום,  נבחרים ומסוננים ע"י עורכי מגזין "ערב רב" רונן אידלמן ויונתן אמיר. במילים אחרות "רב-ערב", הפועל במתכונת דומה למודל של האתר הבינ"ל אי-פלוקס, כולל מידע על תערוכות, אירועי תרבות ומופעים שאנשי המערכת חושבים שכדאי לבקר בהם. בנוסף למידע השבועי, תציע המערכת כרטיסים למופעים נבחרים במחירי מבצע למנויי האתר.

כיצד זה עובד?

אם ברצונכם/ן להירשם לרשימת התפוצה, כנסו לקישור והקלידו את כתובת הדוא"ל שלכם/ן. השירות למנויים ניתן בחינם, ובמידה ובעתיד תרצו להפסיק לקבל את המידע, תוכלו להסיר את כתובתכם/ן מרשימת התפוצה בלחיצת כפתור.

אם כתובתכם/ן כבר מופיעה ברשימת התפוצה של "ערב רב", תקבלו גם את עדכוני "רב-ערב". במידה ואינכם/ן מעוניינים/ות לקבל גם את הניוזלטר השבועי, כנסו לקישור עדכון מנוי ובחרו לאיזה מבין העדכונים תרצו להיות רשומים – מאמרים ב"ערב רב", מידע מ"רב-ערב" או שניהם.

"רב-ערב" פועל בשיתוף פעולה בין מגזין "ערב רב" למשרד יחסי הציבור אלה איתן, אולם חשוב להדגיש כי השירות אינו מיועד רק ללקוחות המשרד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *